Pages

Thursday, March 25, 2010

# Rayban Wayfarer #

Wooott...woott..wooott..I'm feel in love wit dis glasses..help me... Tuela last time hubby suh pkai xnak..sibok dgn Esprit I yg lm tue aje...hoooo..mn bleh I ttp syg,chenta,manja ngn I nye glasses yg dl..I bought it at Malacca..jauhkan..ms tue x femes lg kot wayfarer nih.. But now I tgk rmai yg pkai..plus my Paris Hilton & Jessica Alba oso wear it...oooohhhh I want it.. Ada sape2 rs x nk bg I hadiah..I xminx lbh just dis glasses only..puhhhllsshhhh....♥ ♥ ♥ .. Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

mohd.fizal said...

hehehe.. i da bg wayfarer i kat u dh.. yg pakai g port weld aritu.. xcantek ke?? huhu...

mohd.fizal said...

yg j.alba pakai cun...

Anonymous said...

Yg u bg tu besar...muka I kecik..I ske j.alba & paris pkai..very d howtt

Ray ban Malaysia said...

Wayfarer pakai time wedding terbaik juga