Pages

Thursday, March 25, 2010

# new look #

Hey... I'm kinda boring wit my blog layout...thinking o to change d layout...hermmm...can u guys gimme some interesting site that offer a gorgeus,beautiful,yet simple template fo my blog...** sbb dh lm x upd blog kan,skg br terhegeh2 nk pk tkr layout kan **.. Since my laptop is not wit me now...so its kinda difficult for me to make a layout changes..I can't upd via hp dowhhh...upd entry,upload photo okla kan..but ssh jgk coz d picx can upload tp will b at the top jea..ssh la I nk put any caption kan..nk wat kt office.. Haishhh quite berchenta la jugak..nk kne cover2..heyy tpt I ,laluan org rmai k..kang org igt aku xwat keja plak...tp nk hrp wat kt laptop sendiri kne tg weekend la plak kan..so me buat je ajela kt opis.. So sementara tg ujan stop outside..me try to search any website yg ade template2 yg besh... Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

mohd.fizal said...

nti bwk la blk laptop..